Thursday, August 19, 2010

Gonind spre o destinatie necunoscuta zambesc sub mangaierea soarelui. Mirosul naturii incepuse sa-mi devina necunoscut de atata timp de cand nu mai avusesem o escapada de genul asta...
Simt ca sunt fericita. Dupa atat de mult timp petrecut in depresii profunde, simt in sfarsit ca sunt fericita.
Nu-mi pasa daca peste doua minute ma voi intoarce la problemele mele.
Nu-mi pasa ca fericirea mea depinde de o rotire a volanului.
Sunt fericita si doar de asta imi pasa.........
Soarele a disparut acum...A fost inghitit de o padure intunecata. Fasia nesfarsita de asfalt a creat un tunel prin verdeata. Viteza nu ma lasa sa vad detaliile, insa ele nu-mi sunt necunoscute. O parte din mine este familiarizata cu natura. Acea parte se simte acasa...

1 .:

Liviu said...

Aici te inteleg perfect si eu simt acelas lucru in situatia asta.... chiar si acum cred ca m-ar face fericit o plecare intr-un loc in care sa nu ma mai stie nimeni...

Post a Comment