Monday, July 4, 2011

Ador gustul de tutun al buzelor tale.
Ador sa'mi trec degetele prin parul tau.
Ador felul in care te joci in parul meu cand ne sarutam.
Ador felul in care ma tii de mana.
Ador zambetul tau.
Ador felul in care ma musti de buze.
Ador parfumul tau.
Ador sa stau cu capul pe umarul tau.
Ador sa te sarut pe gat.
Ador sa visam impreuna.
Ador felul in care radem impreuna.
Ador pana si felul in care ne certam.
Ador cum imi spui mai des pe nume decat folosind alte apelative, facandu'ma sa inteleg ca iti place numele meu.
Ador felul in care te prostesti pentru a ma face sa rad.
Ador felul tau de a uri anumite lucruri.
Ador sa simt ca sunt importanta pentru tine.
Ador sa te visez.
Ador sa cream amintiri impreuna.
Ador sa vorbesc cu tine.
Ador zambetul cu care ma intampini cand ne intalnim.
Ador cum razi de mine si de perlele mele si apoi iti ceri scuze.
Ador cum ma impaci cand sunt suparata.
Ador cum ma iei in brate.
Te ador pe tine pur si simplu.<3

0 .:

Post a Comment