Thursday, March 17, 2011

-Acum abia imi arati cat ai fost de crud...crud si fals.De ce m'ai dispretuit? De ce ti'ai tradat propria'ti inima? Nu gasesc niciun cuvant de mangaiere. Meriti sa suferi. Tu te'ai ucis singur. Da, poti sa ma saruti si sa plangi, poti sa'mi storci sarutari si lacrimi: ele te vor arde...te vor condamna.M'ai iubit..atunci cu ce drept m'ai parasit? Cu ce drept...raspunde'mi...m'ai parasit pentru un biet capriciu pe care l'ai simtit fata de ea? Caci nici suferinta, nici degradarea, nici moartea, nici Dumnezeu si nici Satana nu ne'ar fi putut desparti! TU, de bunavoie ai facut'o. Nu eu ti'am zdrobit inima...tu ti'ai zdrobit'o si, zdrobind'o pe a ta, ai zdrobit'o si pe a mea. Pentru mine e si mai greu, pentru ca sunt sanatoasa. Crezi ca vreau sa traiesc? Ce fel de viata voi duce daca tu...Doamne! TIE ti'ar placea sa traiesti cand sufletul ti'e in mormant?

0 .:

Post a Comment