Monday, April 18, 2011

Imi place foarte mult sa raman singura in apartamentul tau.
Sa stiu ca ai atins fiecare centimetru al podelei, ai stat pe canapeaua din sufragerie, te'ai uitat in oglinda de la baie si ti'ai odihnit capul pe perna pe care o strang acum in brate...8-> Miroase ca tine...
Ti'am spus ca iti ador parfumul? Nu'mi amintesc daca am visat cand ti'am spus'o pentru ca oricum de fiecare data cand vorbesc cu tine parca visez...
Ma uit prin sifonierul tau acum... Ah, camasa mea preferata<3! Sper ca nu te superi daca o port si eu azi...
Ih, tricoul de la fosta ta8-|.. eh..n'o sa observi ca lipseste:">
Ce bine ma simt in camasa asta...Parca m'ai imbratisa tu, doar ca ma pot plimba prin camera..
Stii, nu ti'am spus niciodata, dar imbratisarile tale ma lasa mereu fara aer... Nu stiu daca este datorita bratelor tale puternice si protectoare sau a placerii pe care o simt cand esti langa mine8->
Aww:x Uite poza cu noi:x Aia a fost o zi proasta pentru parul meu..:-s Dar zambetul tau, din fericire, ma eclipseaza:x
Ah..Mi'a ajuns atata timp stand singura...Vreau sa te intorci... Sa'ti sar in brate si sa'mi trec degetele prin parul tau... Sa'mi saruti umarul si eu sa ma cutremur sub atingerea ta... Sa te privesc in ochi si tu sa'mi zambesti luandu'mi rasuflarea..Sa simt cum imi zambesti in timp ce ne sarutam si sa ma strangi si mai tare la pieptul tau..<3

2 .:

Alexis. said...

Vaai.8-> [e geniaaaalaaaa.:X]

A. said...

Si mie imi zice mama la fel :))),sau gen "Nu poate sa-ti zica omu din da-te mai incolo ca tu gata te superi" >< =))))))).
Mmmm,si la cate mi s-au intamplat in ultimul timp cred ca zilnic am plans :-<.
As vrea sa fiu si eu altfel,sa numai pun atata suflet in orice...
Ma bucur ca semanam,si din postarile tale,mi-am dat seama ca avem cam acelas caracter,si aceeas gandire.
Btw geniala postarea ! <33333

Post a Comment