Friday, April 15, 2011

Stand acolo, in bratele lui, inima isi incetinea bataile,
pleoapele ingreunandu'i'se.
Vroia sa viseze... Ii auzea bataile inimii fredonandu'i
un cantec de leagan si ii simtea
degetele cum se plimbau pe umarul ei dezgolit de adierea vantului...
Respiratia lui ii gadila obrazul,
asternandu'i pe fata un zambet discret.
Isi ridica privirea si ii intalni perechea de margelute negre admirand'o.
Se intinse sper el si il saruta usor pe buze, zambind
la intentia lui de a o musca.
El o stranse si mai tare in brate si incepu a fredona melodia lor preferata,
privind'o amuzat cum se lupta sa ramana treaza..
In cele din urma somnul o invinse si ea cazu in lumea viselor cu gandul la el...
Cand se trezi, fata ii era lipita de pamant, el nefiind acolo s'o sustina.
Un biletel ramas langa ea ii spunea:
"Oricand te vei gandi la mine amintirea mea iti va aparea in minte si astfel voi fi mereu alaturi de tine... Te iubesc mult, ingerasul meu!"
Genunchii ei delicati se zdrobira atunci de pamantul aspru,
lacrimi croindu'si drum pe obrajii ei rozalii...

1 .:

A. said...

Multumesc mult,si tu scrii mult mai frumos.Ma emotioneaza mult postarile tale :o3.
Eu de obicei scriu cand sunt suparata,atunci imi vine inspiratia,pentru ca atunci ma gandesc la toate chestiile posibile,si imi amintesc de multe,si incepe sa-mi fie dor de si mai multe... Multumesc mult pentru apreciere,esti foarte draguta <333333.

Post a Comment