Sunday, June 12, 2011

Uff...Ai idee ce mi'ai facut?
Ai idee cat de dor mi se face de tine cand iti simt parfumul pe perna mea?
Parca nici nu mai pot dormi noaptea fara sa fiu luata in brate de tine...
Parul meu sta ravasit pe perna, asteptandu'ti mainile sa se joace prin el...
Ochii mei cauta disperati sclipirea din privirea ta,
iar degetele mele le asteapta pe ale tale sa se impleteasca cu ele...
Ma simteam atat de micuta cand ma luai tu in brate...
si mangaierile tale ma faceau sa ma simt atat de fragila...
Privirea ta ma facea sa ma simt frumoasa,
iar sarutarile tale, iubita...
Esti atat de frumos cand dormi...
odihnindu'ti capul langa umarul meu si o mana pe burtica mea..
Uff..Doamne...Esti al meu!
Si nimeni si nimic nu te mai poate lua acum de langa mine...
Mi'am petrecut aproape toata noaptea privindu'ti chipul luminat de razele lunii...
Apoi am adormit...
Nu stiu cat a trecut dupa aceea...
O ora...poate doua...
Si m'am trezit sufocata de sarutul tau...
Apoi ti'am intalnit privirea si un zambet tampit mi s'a asternut pe chip...
Mi'ai zambit inapoit, iar eu mi'am ascuns, rosind, fata la pieptul tau...
Uff...Parfumul ala...
Am mai lenevit 10 min in bratele tale...
Au trecut la fel ca 10 secunde...
Te iubesc!
Sunt sigura de asta...
Si imi lipsesti in fiecare minutin care nu esti langa mine...
Imi lipsesti pana si cand esti cu mine pentru ca stiu ca va veni vremea cand vei pleca si eu nu ma voi fi saturat inca de tine...<3

2 .:

Anonymous said...

Poetic :> ..cineva e foarte norcos :))

LadyBug said...

Mersi:">Poate realizeaza si el asta...:)

Post a Comment