Monday, September 5, 2011


Imi lipsesti...imi lipsesti enorm...
Esti chiar langa mine, esti al meu si totusi imi este mai dor de tine ca niciodata...
Imi lipseste persoana care erai inainte...
Persoana care se amuza de greselile mele, nu care ma judeca pentru ele...
Imi este dor de persoana care nu m'ar fi lasat nici 2 secunde sa astept...
care ar fi iesit afara cu mine oricand si oriunde...
Persoana careia ii puteam spune orice, oricand, fara sa'mi fie teama ca ii ocup timpul liber,
pentru ca acea persoana se asigura ca stiu ca mi'ar fi acordat tot timpul din lume.
Imi este dor de persoana care nu se lasa inselata de zambetul meu fals si imi citea lacrimile din priviri...
Imi este dor de persoana care ar fi fost in stare sa ma sufoce in imbratisari...
Persoana careia nu i'ar fi pasat de parerea lumii...
Imi este dor de acea persoana...
Imi este dor de tine.

0 .:

Post a Comment