Monday, September 5, 2011


Mi'as dori sa'mi citesti gandurile uneori...
Sa afli ca atunci cand iti spun ca ma doare capul, nu vreau sa'mi recomanzi o pastila...
Vreau sa ma saruti pe frunte si sa ma tii in brate pana imi trece...
Si atunci cand zic ca mi'e frig, nu vreau sa'mi dai hanoracul tau...
Vreau sa ma tii tu in brate si sa ma incalzesti...
Si cand iti zic ca imi este somn, nu vreau sa ma trimiti la culcare...
Vreau sa'mi oferi pieptul tau pe post de perna si bratele tale pe post de patura...
Si cand am o stare proasta, nu vreau sa ma lasi singura...
Vreau sa ma asculti, sa'mi asculti grijile si sa ma asiguri ca totul va fi bine...
Si cand plang, nu vreau sa'mi spui sa ma opresc...
Vreau sa ma lasi sa plang in bratele tale...sa plangi si tu cu mine...sa plangem amandoi...
Iar atunci cand gresesc si iti spun ca imi pare rau, sa nu'mi intorci spatele,
ci sa te uiti in ochii mei si sa'mi spui
"Stiu, iubito, stiu."

0 .:

Post a Comment