Friday, October 21, 2011

Din nou stau culcata in pat cu ochii pe tavan visand...
Inchid ochii...
Ii aud respiratia in dreapta mea si zambesc...
A venit din nou...
Ma intorc cu fata la el si ma loveste cu zambetul lui fermecator..
Ii mangai chipul, iar el inchide ochii sub atingerea mea...
Incepe sa vorbeasca cu mine...
Eu rad si aprob orice spune...
Imi place sa adorm ascultandu'i vocea...
Sa'l stiu langa mine...
Sa stiu ca orice as visa ma trezesc in bratele lui si nu'mi mai pasa de altceva...
Cu fiecare inspiratie sa ma imbat cu parfumul lui...
Si degetele lui sa se plimbe pe pielea mea...
Sa ma inveleasca atunci cand imi este frig...
Imi spune ceva si eu incep sa rad...
Ma intind din nou in pat inchizand ochii...
Si incep sa visez...
Ascultandu'i in continuare vocea..
Dar dintr'o data sa opreste...
Ochii mei incep sa clipeasca des pana se deschid total..
A disparut...
Din nou...

0 .:

Post a Comment