Tuesday, October 4, 2011

Stau cu capul la tine in brate si iti numar bataile inimii.
Te joci in parul meu si fredonezi aiurea o melodie, punandu'mi un zambet de copil pe chip.
Asa ne petrecem mereu timpul.
Astea sunt momentele in care ne cunoastem mai bine si ne apropiem mai mult.
Langa tine tacerea e mereu confortabila si nu'mi pasa niciodata cum arat cand sunt in preajma ta.
Tu stii mereu sa'mi arat partea plina a paharului si nu te supara niciodata imaturitatea mea.
Pe tine nu te pot minti niciodata.
Imi cunosti toate secretele si orice minciuna inofensiva imi tortureaza constiinta pana recunosc adevarul.
Iubesc felul cum vorbesc cu mine si cum suntem mereu complici ascunzandu'ne de restul.
Imi lasi mereu impresia ca ai spune mai multe, dar ca preferi sa'mi arati.
Ma reindragostesc de zambetul tau ori de cate ori il vad, iar golul din stomac pe care il simt cand ma saruti, devine infinit atunci cand te aud spunandu'mi
"Te iubesc!".

0 .:

Post a Comment