Tuesday, July 20, 2010

Again...

Mi s-a intamplat ceva ingrozitor azi...sunt foarte speriata...
M-am culcat azi de dimineata pe la 5..si m-am trezit pe la 2 dupa-amiaza si dupa ce am mancat m-am dus la baie sa ma spal pe cap...si cat timp am facut baie..am stat aplecata deasupra cazii...Mama nu era acasa...eram singura cu Livia (sora mea)...
In timp ce terminam baia a venit mama de la un interviu si in timp ce ea a intrat in baie eu eram in bucatarie si mi-a venit dintr-o data ameteala si m-am asezat pe scaun cu capul pe masa...si apoi nu-mi mai amintesc decat ca m-am trezit in bratele mamei mele care plangea..si ma durea capul ingrozitor...si nu-mi aminteam NIMIC!
Am calmat-o pe mama si apoi m-am pus pe canapeaua din sufragerie..asteptand sa-mi revina memoria..si am inceput s-o intreb pe mama ce s-a intamplat...si cu cat imi povestea mai mult...cu atat imi aminteam...dar doar de azi...nu mai stiu nimic din ce am facut in ultimele 2 sau 3 zile:|
Mamei mele nu i-am spus asta...pentru ca raspunsul ei ar fi "esti doar speriata calmeaza-te si iti vei aminti" dar incerc si nu reusesc...
Este ca atunci cand vrei sa-i spui cuiva ceva..si iti distrage ceva atentia pentru o secunda si uiti ce vroiai sa spui...Este foarte frustrant..si ma sperie treaba asta...Sper sa reusesc sa-mi amintesc pana la urma...

0 .:

Post a Comment