Thursday, July 22, 2010

Ignorance is my new best friend...

Stiam ca vor veni momentele astea..sentimentele astea..doar ca incercam sa le aman pe cat se putea...Este atat de aiurea...Sa vrei, dar sa nu poti...
In filme pare mai usor...cateva bucati de ciocolata...o melodie care te calmeaza...cateva lacrimi...compania celor mai bune prietene...o sesiune de cumparaturi si gata...
In realitate nu exista romantism...si poate nici sentimente...poate in ziua de azi dragostea se manifesta prin obsesie...
Mi-e dor sa-i simt mainile pe obrajii mei...sa ma simt in siguranta in hug-ul lui pe care il asteptam cu sufletul la gura in timp ce ma indreptam spre locul nostru de intalnire la care nu ma mai pot duce...nu vreau sa ma duc...
Mi-e dor de glumele noastre rautacioase care erau pedepsite cu saruturi dulci ce te indemnau la mai multe glume...
Sper sa pot scapa de aceste amintiri odata si odata...pentru ca nu se va mai intampla niciodata...
Nu pot accepta in viata mea pe cineva care nu ma intelege si in care nu pot avea incredere...pe care trebuie sa mint ca sa obtin ceva sau ca sa fiu crezuta...
Tot ce-mi ramane de facut este sa fiu indiferenta...

0 .:

Post a Comment