Wednesday, September 1, 2010

Of,of,of...A venit toamna...toata lumea face postari despre ea...se intristeaza... Vreau sa fiu o exceptie! Vreau sa fiu cea care vede ceva bun in schimbarea anotimpurilor. Desigur imi vor lipsi culorile verii, dar nuantele noi aduse de toamna ma vor fascina atat de mult incat voi uita sa ma gandesc melancolic la celelalte.. Imi va lipsi si caldura, dar vantul ma va imbratisa si ma va invata noi pasi de vals ce ma vor face sa uit de caldura aceea care ma trezea in fiecare dimineata facandu-ma sa trag jaluzelele pentru a ma ascunde de ele... Imi va fi dor si de prietenii cu care ieseam in vacanta afara, dar gandul ca incep liceul si imi voi face noi prieteni nu ma lasa sa ma intristez. Fiecare anotimp are farmecul lui, chiar daca ne mai alegem cate unul preferat. Ma gandesc ca daca cerul ar fi mereu de un albastru pur nu mi s-ar mai parea asa minunat neputand sa fac comparatia cu unul cenusiu, verdele ierbii nu mi-ar mai parea atat de racoritor daca nu i-as vedea firul rasarind din pamantul de sub zapada proaspat topita, gustul fructelor nu mi s-ar mai parea atat de fermecator daca nu le-as duce dorul iarna, mirosul florilor nu m-ar mai imbata daca nu as astepta cu sufletul la gura ca bobocul sa-si desfaca petalele... Si in plus..de ce sa ma intristez chiar acum cand vine ziua meaaaa! 16 ani baaai!!! Un deceniu si jumatate:O:)) Ma rog...gata cu narcisismul. Baaai mai vine si halloween-ul:) Vreau comment-uri cu ce costume a-ti purta daca v-ati duce la o petrecere ca la noi in Romania nu stiu mosii ce e aia Halloween deci nu ne prea putem duce la colindat:)) Mai pe scurt iubiti toamna si va va iubi si ea!P.S.:Si eu:x

0 .:

Post a Comment